Saturday, November 27, 2010

SeDIh + CemBuRu.. :(((((

   Tepat pada pukul 11.30pm pada 27/11/2010... hati saya titiba tergerak nak buka yahoo massenger.. dah lama saya x buka.. mata saya x dapat di alihkan pada satu gambar..... dulu..email tu selalu saya jadikan tempat untuk meluahkan perasaan.... tp kali ini...  :(((((  saya tengok "dia" happy sesangat dengan seorang perempuan dlm gambar profile tue... xpernah saya tengok dia bergambar dengan perempuan "sehappy" macam tue.. mungkin agak kerterlaluan kalau saya ada perasaan mcm nie tp....... 
  ~~~> dont know how I want 2 say... But life must go on....!!!! 

2 comments:

  1. syg mksdkn org tu sy ke, org yg dlm gmbr sebelah sy tu sbnrnye ,dia sorang peniaga kat Bandung (indonesia)... sy bergambr x ada niat apa2 pon melainkn sbg gmbr kenangan sy kat sana.. maybe lepas ni sy takkn kesana lg sebb sy akn cr tmpt2 lain yg menarik. ckop lah sy dapat jejakkan kaki walaupon sekali kt negara tu... sy penggemar fotografi dan kalau ada rezeki sy kalau bole nk jelajah kemana saje. lg syg penah tanye pada sy tentang gmbr tu, tp mungkin syg dh terlupa... tapi tu suma saya x kisah... lg pon kalau btul sy ada orang lain xkan sy suka2 hati nk publish kat situ...kalau sy buat jgak bermaksd sy serorang yg bodoh kerana membuka pekong di dada sendiri.... sy bole tanye pada kawan sy yg sama2 pergi kt sana... syg bole tanye jgk pd kawan sy yg lalin pernah ke sy kluar ngan prmpn lain selain dari syg... kalau dorang kate ada, terpulang la syg nk percaya ataupon tidak, sbb hanye sy ngan Tuhan je yg tahu kebenaran dia.... jadi syg jgn la risau atau sbb sepanjang sy couple ngan syg, sy mmg tak ada orang lain... semamg nye sy hanye dengan syg.... SY SAYANGKAN SAYANG SAMPAI BILA2... sy paham jugk maybe syg akn pikir lain or cemburu tgk gmbr tu, tp gmbr tu sekadar gmbar kenangan je,tak ada yg lebih dr tu... sy harap syg akn paham keadaan sebenar....


    love u so much syg....

    ReplyDelete
  2. :)
    thank 4 the explainantion.....
    susuahkan syg nak mluahkan perasaan ngn sy....
    thank u soo much syg.....
    sbb sy sdh paham kang nie...
    love u to syg.....

    ReplyDelete